1/29/10











تا حالا شده که نیمه بیهوش باشین صداها رو نصفه نصفه بشنوین؟

یه جاهائی‌ صدا میاد و بعضی‌ جاها صدا نمیاد

حالا فکر کنیم وقتی‌ بخواین فقط اون تاکید‌ها رو بشنوین هر شعری،هر متنی چه شکلی‌ می‌شه

زندگی چیزی بود مثل یک بارش عید
یک چنار پر سار
بار خود را بستم
دلم از غربت سنجاقک پر
من به مهمانی دنیا رفتم
رفتم
تا صدای پر تنهایی
.... یونجه را میفهمید
مرد گاریچی در حسرت مرگ
عشق پیدا بود
روح پیدا بود
دوستی پیدا بود
حمله وازه به فک شاعر
فتح یک کوچه به دست دو سلام
قتل یک شاعر افسرده به دست گل یخ
اهل کاشانم اما شهر من کاشان نیست
شهر من گم شده است
خانه ای در طرف دیگر شب ساخته ام
من درین خانه به گمنامی غمناک علف نزدیکم
و صدای باز و بسته شدن پنجره تنهایی
و صدای پاک پوست انداختن مبهم عشق
و ترک خوردن خود داری روح
مثل زنبیل پر از میوه تب تند رسیدن دارم
زندگی چیزی نیست که سر طاقچه عادت از یاد من و تو برود
زندگی تجربه شب پره......ا
حس غریبیست که مرغ مهاجر..........ا
شستن یک بشقاب
هر کجا هستم باشم اسمان مال من است
پنجره فکر زمین عشق هوا مال من است
چرا کرکس نه؟.................ا
گل شبدر.............لاله قرمز
دوست را زیر باران................آ
تر شدن پی در پی
ابتنی کردن در حوضچه اکنون
رختها را بکنیم
نپرسیم پدرهای پدرها................ا
پشت سر نیست فضایی زنده
باد نمیاید
خستگی تاریخ
ریگی از روی زمین .....
...........بودن.........ا
پرده را برداریم
بگزاریم که احساس هوایی بخورد
ساده باشیم
در باجه بانک
زیر درخت
متولد بشویم
هیجانها را پرواز.........ا
اواز حقیقت...............ا

1/13/2010...........................

برگردانی‌ از شعر سهراب

2 Comments:

At February 19, 2010 at 7:30 PM , Anonymous temple said...

A sacrifice in the flight of dawn
The beauty of twisted reality
In my heart, my dreams

A sacrifice for freedom
Alone in the grace of the dark
The pains of a failed generation

I longed for the death of the sun
Another glorious revelation
Destiny's plan for ruin

I danced with the shadows
In tranquil chaos, I lay naked in the rain
An interception of light
A disturbing memory
This suicide veil I wear in shame

 
At February 19, 2010 at 8:26 PM , Blogger Elham said...

what a beauty

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home