3/9/10

We can love unconditionally
But
We must live conditionally


2 Comments:

At March 9, 2010 at 9:02 PM , Anonymous kalagh rahgozar said...

salam roz hai ziadi entezar ham chin jay ro mikeshidam va roz hai ziadi goftam to mitoni
va belakhareh shod
man weblog digeh nadaram ama agr komaki bod man darkhedmatam

ama dasht yadam miraft ziba minevisi
man nemidonam dorust fahmidam ya na ama zadgi sharti nist va vaghti eshgh basheh rayehash khali zod pida mish
be hamon shekl ke to khab ha mish did mofagh bashi elham jan
khosh halam ke koli ham bazdid konandeh dashti agr up kardi khbaram kon
doust kochak to kaveh

 
At March 10, 2010 at 7:35 PM , Blogger Elham said...

ممنون کاوه جان به خاطر کامنت مهربونت
از اینکه اینجا می بینمت خوشحالم
اما از اینکه نوشتی که دیگه بلاگ نداری خوشحال نیستم
من مدتهاست به بلاگت سر نزدم.
بلاگ یا هر چیزی که ادم شروع می کنه تولید خود ادمه و من فکر می کنم باید بهش رسید
اما میدونی خودت که نگرش من و تو در زندگی با هم متفاوته
حتی در باره جمله ای که من اینجا نوشتم
این نظر شخصی من هست که اگر در نظر گرفته نشه عشق رو هم از بین میبره
اما تو حق داری که اینجوری فکر نکنی
بلاگ رو به شکل منظم اپ نمیکنم
هر وقت از اینجا گذشتی سری بهش بزن
افکارم ناگهانی میاد و من هیچ نمیدونم کی وقت نوشتنه
گاهی یک خط و گاهی بیشتر و گاهی چند موضوع و گاهی فقط یکی.
آره درست میگی
تو مشوق خوبی بودی همیشه انسان ده دیگران برای اینکه باشند نیاز داره همیشه
حتما از کمکت برای کارم استفاده می کنم گلم
مراقب خودت باش کلاغ مهربون

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home